E-commerce w Wielkiej Brytanii zanotuje rekord

Zdaniem prognostyków, w 2016 roku wartość rynku e-commerce w Wielkiej Brytanii osiągnie rekordowy poziom. Jego wartość wyniesie aż 174 miliardy euro!

Wydarzenia
20 stycznia 2017

Kampania Adwords stała się nieodzownym elementem strategii marketingowej większości firm. W Google po prostu trzeba być. Jak zrobić to...

Zarejestruj się
Oznacza to wzrost o 10,5% w stosunku do 2015 roku. W 2012 było to 97 milionów, w 2013 - ponad 125 milionów, w 2014 - 157 milionów. W ciągu ostatniego roku 43 miliony obywateli Wielkiej Brytanii dokonały zakupów online, z czego 20% z nich wykorzystało do tego urządzenia mobilne. Daje to przeciętną 3,625 euro wydanych przez pojedynczego klienta na zakupy w sieci.

Kliknij, aby powiększyć

Raport nie byłby pewien, bez wymienienia, jakie produkty są na Wyspach najpopularniejsze. Na pierwszym miejscu znalazła się odzież, po niej buty, media i rozrywka. Wśród usług online najpopularniejsza jest turystyka - 50% zakupów w tym sektorze to rezerwacja biletów lotniczych oraz miejsc w hotelach. Preferowana metoda płatności to karta debetowa (45%), po niej w rankingu znajduje się PayPayl i podobne serwisy (23%), karty kredytowe (14%) i przelewy bankowe (6%).

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.