Tesco automatyzuje zakupy

System IFTTT, który wdrożyło u siebie Tesco, ma na celu maksymalne zwiększenie wygody zakupów oraz sprawi, że klient nie przeoczy żadnej interesującej go promocji i obniżki.

Wydarzenia
20 stycznia 2017

Kampania Adwords stała się nieodzownym elementem strategii marketingowej większości firm. W Google po prostu trzeba być. Jak zrobić to...

Zarejestruj się
Nazwa wykorzystanego przez Tesco systemu to skrótowiec od wyrazów "If this then that". Jest to rozwiązanie, dzięki któremu każdy klient marketu może spersonalizować swoje zakupy, samodzielnie ustalając, co go interesuje. Wśród przykładowych opcji znajdują się takie jak "jeżeli cena łososia spadnie do (kwota), dodaj go do koszyka zakupów", "dodaj mleko do koszyka zakupów w każdy czwartek", a nawet "jeżeli w środę ma być słonecznie, dodaj burgery we wtorek". Warunków tego typu są dziesiątki.

Kliknij, aby powiększyć

jeżeli warunek zostanie spełniony, osoba zainteresowana informowana jest o tym za pomocą maila, sms-a, powiadomienia na serwisie społecznościowym i na inne sposoby. IFTTT jest systemem wykorzystywanym nie tylko przez tą sieć marketów, ale również i takie firmy jak BMW, Spotify i wiele innych.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.