Mniejsze firmy nie przystosowują sklepów do przeglądania mobilnego

Użycie smartfonów i tabletów do zakupów online jest coraz częstsze, jednak jak pokazują to badania, mniejsze firmy przeważnie nie zwracają na to uwagi. Yodle and Research Now pokazuje wyniki takiej analizy na rynku amerykańskim.

Wydarzenia
20 stycznia 2017

Kampania Adwords stała się nieodzownym elementem strategii marketingowej większości firm. W Google po prostu trzeba być. Jak zrobić to...

Zarejestruj się
Jak się okazuje, w USA zaledwie 52% sklepów online jest przystosowanych do korzystania z nich na urządzeniach mobilnych. W badaniu wzięło udział 400 firm, które zatrudniają poniżej 25 osób. 14% z nich zadowala się tylko e-mailami przystosowanymi do użytkowników smartfonów, a 11% stosuje marketing sms-owy. Adaptacja sklepów sieciowych pod kątem mobilnym jest w USA bardzo powolna - w ciągu roku ich ilość wzrosła o zaledwie 7%.

Kliknij, aby powiększyć

Warto dodać, że spośród wszystkich małych firm w USA, nie tylko handlujących online, profesjonalne strony firmowe posiada 64%. Kolejne 17% chce dopiero w takie zainwestować, widząc, że współcześnie trudno prowadzić biznes bez własnej wizytówki w sieci.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.