W Skandynawii coraz więcej osób blokuje reklamy w sieci

Jak pokazuje to raport AudienceProject za luty 2016, choć w krajach skandynawskich zakupy online są niezwykle popularne, to jednak coraz więcej osób blokuje reklamy za pomocą specjalistycznych aplikacji.

Wydarzenia
20 stycznia 2017

Kampania Adwords stała się nieodzownym elementem strategii marketingowej większości firm. W Google po prostu trzeba być. Jak zrobić to...

Zarejestruj się
Największy procent użytkowników blokujących reklamy znajduje się w kraju, w którym e-commerce stoi na bardzo wysokim poziomie. Jest o Szwecja - tutaj reklamy online blokuje 39% użytkowników. Dwa procent mniej robi to w Danii, a po 34% w Norwegii i Finlandii. We wszystkich czterech krajach reklamy blokują najczęściej osoby młode - pomiędzy 15 a 25 rokiem życia.

Kliknij, aby powiększyć

Jeżeli chodzi o urządzenia, to reklamy w większości przypadków blokowane są podczas przeglądania stron w internecie za pomocą komputera - co wiąże się z dużą ilością tego typu dodatków do popularnych przeglądarek. Na drugim miejscu są tablety, na trzecim - smartfony.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.