Sieć delikatesów Alma stawia na e-commerce

Alma to delikatesy, których sklepy znajdują się w dwudziestu czterech miastach Polski. Jednak firma nie planuje otwierania nowych lokali - zamiast tego chce usprawnić możliwość zakupów online poprzez stronę Alma24.

Wydarzenia
20 stycznia 2017

Kampania Adwords stała się nieodzownym elementem strategii marketingowej większości firm. W Google po prostu trzeba być. Jak zrobić to...

Zarejestruj się
Alma Market ma zamiar wzmacniać rozwój internetowych kanałów sprzedaży wraz z poszerzeniem geograficznym obszaru dostaw zamówień dokonywanych online. Ma to znacznie ograniczyć koszty - zamiast płacić za powierzchnię kolejnych lokali lepiej zainwestować pieniądze w usprawnienie obsługi klientów dokonujących zakupów przez internet. Alma24 obejmuje swoim zasięgiem 17 aglomeracji, co oznacza, że może dostarczać zakupy właściwie na terenie całego kraju. W listopadzie 2015 roku została uruchomiona w Warszawie usługa click&collect. Klienci mogą odbierać zamówienia w specjalnych terminalach na stacjach paliw Statoil.

Kliknij, aby powiększyć

Terminale te to Coolomaty - każdy z nich ma kilkadziesiąt skrytek, w tym większość wyposażona jest w chłodzenie, co pozwala na przechowywanie tam produktów spożywczych. Wykorzystanie Coolomatu to możliwość obsługi konsumentów zamawiających online w jednym miejscu, co umożliwia dalsze oszczędności w kosztach dostawy. Aby otworzyć skrytkę, należy wprowadzić do niej specjalny kod. Kod ten otrzymuje się SMS-em podczas zamawiania towarów.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.