Dlaczego marketerzy nie personalizują treści?

Choć nowoczesne rozwiązania technologiczne pozwalają na usprawnienie personalizacji treści, w USA 59% sprzedawców nie wykorzystuje ich w działaniach marketingowych. Dlaczego?

W ankiecie przeprowadzonej przez Demand Metric and Seismic jako główny powód nie wprowadzenia tego rozwiązania do narzędzi marketingowych, wspomniane 59% osób podało brak odpowiedniej technologii oraz wolnych zasobów. Na drugim miejscu znalazł się brak niezbędnych danych do personalizowania - 54%. Nico mniej niż jedna trzecia (28%) respondentów odpowiedziała, że takie operacje są dla nich po prostu za trudne. Zaledwie 14% nie używa tego rozwiązania, ponieważ nie wierzy w jego skuteczność.

Kliknij, aby powiększyć

Po 6% uważa że dzisiejsza technologia jest jak na razie nieskuteczna, a także próbowało, lecz efekty nie były zadowalające. Potrzeby personalizacji treści nie widzi 4% marketerów, a taka sama ilość uważa ją za sprawę drugorzędną. Czy słusznie? Zdaniem 56% sprzedawców korzystających z content marketingu, pozwala on na zwiększenie sprzedaży, a zdaniem 43% pomaga to przyciągnąć nowych.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.