Francuzi uważają banery reklamowe w sieci za bezużyteczne

Banery reklamowe to rzecz, która ma w założeniu zachęcić do odwiedzenia strony lub zakupu produktu. Jednak we Francji za "kompletnie bezużyteczne" uważa je ponad 30% posiadaczy smartfonów.

Wydarzenia
29-30 września 2016 r.

Konferencja E-commerce Standard to jedna z najbardziej rozpoznawalnych i posiadająca najdłuższą historię konferencja poświęcona tematyce...

Zarejestruj się
Wyniki badania przeprowadzonego w lutym 2016 roku pokazują, że statystycznie ponad dwóch na pięciu francuskich internautów posiada smartfona, a w tej liczbie 90% używa go do łączenia się z siecią. Miażdżąca większość z nich uważa banery reklamowe za całkowicie bezużyteczne. W badaniu na ich temat można było udzielić jednej z pięciu odpowiedzi: "całkowicie bezużyteczne", "irytujące", "bezużyteczne", "raczej użyteczne" i "bardzo użyteczne". Tą ostatnią opcję wybrał zaledwie 1% respondentów - i były to wyłącznie kobiety.

Kliknij, aby powiększyć

Banery reklamowe uważa za "raczej użyteczne" 5% Francuzek i 3% Francuzów, przy bezużytecznych jest to wynik 17 i 24%. Banery reklamowe są irytujące dla 44% kobiet i 40% mężczyzn, a bezużyteczne dla 32% badanych każdej płci. Wniosek z tego taki, że firma, która chce zaistnieć na rynku e-commerce we Francji, musi znaleźć inny sposób na zareklamowanie się.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.