Crowdfox - konkurent Amazona coraz silniejszy

Crowdfox, niemiecki startup, który pojawił się online w grudniu 2015 roku, zamierza stać się konkurencją dla giganta e-commerce, czyli Amazona. Pomoże mu w tym ponad 5 milionów euro, jakie otrzymał od prywatnych inwestorów.

Wydarzenia
20 stycznia 2017

Kampania Adwords stała się nieodzownym elementem strategii marketingowej większości firm. W Google po prostu trzeba być. Jak zrobić to...

Zarejestruj się
Crowdfox jest połączeniem klubu zakupowego z porównywarką cen. Na jego stronach znajdują się towary ponad 1000 dealerów, którzy nie muszą niczego płacić za wyświetlanie swoich produktów w wynikach wyszukwiania. Jednak jeżeli klient zdecyduje się na zakup poprzez Crowdfox, serwis otrzymuje 2% wartości sprzedaży. Jak głosi hasło reklamowe, na Crowdfox towary kosztują do 10% taniej niż na Amazonie. Firma założyła w 2016 roku osiągnięcie obrotu w wysokości 50 milionów euro.

Kliknij, aby powiększyć

Wolfgang Lang, założyciel i prezes Crowdfoxa, powiedział, że skrzydeł dodaje firmie nie tylko zastrzyk gotówki, ale pozyskane zaufanie licznych partnerów handlowych oraz samych klientów. Dlatego też pojawił się ambitny plan, aby pod koniec roku wypłynąć na wody międzynarodowe i otworzyć wersje w innych językach. Z pewnością będzie angielska, jednak polskiej póki co nie ma się co spodziewać. Jak dotąd nie ma Amazonu dla Polski, więc Crowdfox nie miałby z kim rywalizować.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.