Pozycjonowanie bez pośredników

Liczba Internautów w Polsce, według wyników badania Megapanel PBI/Gemius, stanowi ponad 20 mln realnych użytkowników (RU- Real Users), czyli jest to ponad połowa ludności Polski. Nikogo więc nie powinno dziwić, że reklama w Internecie jest obecnie jedną z najważniejszych form promocji. Już dziś budżety przeznaczane na reklamę on-line przekraczają wydatki na outdoor, radio czy też telewizję.

Artykuł sponsorowany

Analizując udział poszczególnych rodzajów reklamy w całości wydatków widać, że oprócz najważniejszych typów reklamy on-line, takich jak display, coraz więcej uwagi poświęcane jest SEM, czyli reklamie w wyszukiwarkach ( w tym także SEO - Search Engine Optimization). Według specjalistów, to najszybciej rosnąca kategoria w polskiej e-reklamie.

Źródło: Raport strategiczny IAB, 2013Kliknij, aby powiększyćŹródło: Raport strategiczny IAB, 2013

Pozycjonowanie pod kontrolą

Najczęściej firmy zatrudniają zewnętrznych specjalistów SEO, co generuje dodatkowe koszty i nie daje Ci pełnej kontroli nad realizowaną kampanią. Dlatego warto przyjrzeć się bliżej takim narzędziom, jak SeoPilot. System udostępnia szeroką paletę narzędzi oraz daje możliwości niezbędne w kreowaniu wizerunku marki w Internecie. SeoPilot obejmuje, między innymi, takie obszary jak:

  • pozycjonowanie,
  • audyt serwisu,
  • usługi copywriterskie,
  • bezpłatny monitoring pozycji,
  • raporty finansowe,
  • profesjonalną obsługę.


Dzięki opracowaniu autorskich rozwiązań technologicznych i zautomatyzowaniu systemu, pozycjoner sam decyduje o swojej obecności w sieci.

Monetyzacja strony internetowej

SeoPilot to również ciekawe rozwiązanie dla webmastrów, którzy chcieliby zarabiać na swoich serwisach internetowych. Rejestracja do systemu jest bezpłatna, więc każdy, kto posiada stronę www i przejdzie proces przyjmowania serwisów może dodać swój serwis i zacząć zarabiać w systemie. Niewątpliwie dużym atutem jest możliwość konfigurowania wyglądu ogłoszeń reklamowych, dzięki czemu Wydawca sam decyduje i dostosowuje boksy reklamowe do wyglądu strony.

Oprócz możliwości wykupu całej powierzchni reklamowej (stały dochód, niezależnie od ilości rozmieszczonych linków) SeoPilot oferuje również drugi tryb, czyli Giełdę linków tekstowych. Wydawca w tym modelu sam decyduje o wysokości swojego dochodu i ma pełną kontrolę nad procesem rozmieszczenia linków. Więcej na ten temat przeczytasz na stronie SeoPilot.

Pozycjonowanie skrojone na miarę

Dla pozycjonerów system SeoPilot to przede wszystkim narzędzie oferujące wysokiej jakości powierzchnie reklamowe. Do systemu przyjmowane są strony z unikalną i bogatą treścią, a każdy serwis jest sprawdzany i przechodzi proces moderacji raz na dwa tygodnie.

SeoPilot oferuje trzy tryby pracy w systemie: automatyczny, półautomatyczny i ręczny, dzięki czemu Pozycjonerzy mogą sami zadecydować, które frazy chcieliby pozycjonować automatycznie, a na które przeznaczyć więcej czasu i wybrać tryb półautomatyczny bądź ręczny. Wybór jednego z trzech trybów nie wyklucza pracy także w innym trybie jednocześnie.

Warto zaznaczyć również, że pozycjoner może liczyć na profesjonalne wsparcie i doradztwo na każdym etapie realizowanej kampanii.

Więcej na ten temat zalet współpracy i oferty przeczytasz na stronie SeoPilot.

Bezpłatne Szkolenia on-line

Edukacja w zakresie pozycjonowania jest niezbędna, jeśli zależy nam na długotrwałych i zamierzonych efektach. Stąd też by wyjść naprzeciw oczekiwaniom młodych adeptów sztuki marketingowej powstała inicjatywa wdrożenia przez Seopilot bezpłatnych szkoleń, które dzielą się na trzy formaty:

  1. Webinary ściśle związane z tematyką SEO.
  2. Webinary z udziałem gości, specjalistów, prezentujących swoją, popartą wieloletnim doświadczeniem, wiedzę.
  3. Webinary związane z planowaniem reklamy w Internecie.


Najbliższe szkolenie: “Giełda linków vs Gwarantowany wykup w SeoPilot. Jak to działa?” odbędzie się już 14 Marca. Zapisy trwają.

SeoPilot to także ludzie...

SeoPilot to nie tylko zaawansowany system, lecz także zespół profesjonalistów, specjalizujących się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu SEO. System to wynik działań całego zespółu, który nieustannie udoskonala i rozwija projekt tak, aby sprostać oczekiwaniom Klientów. Czy to im się udało? Przekonajcie się sami.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.