Definiujemy przyszłość z profesjonalistami rynku marketingu i reklamy.

xray hand

Według opinii jednego z prezesów udzielających wywiadów, (kilkanaście godzin materiału wideo jako bonus) na potrzeby raportu konferencji #adSTANDARD 2014 (5-6 marca), padło stwierdzenie, że najlepszą radą dla przedsiębiorcy jaką można dać na początku 2014 jest, aby przyszedł na tę konferencję i skonfrontował swoją wiedzę z innymi profesjonalistami branży uczestniczącymi w wydarzeniu oraz zobaczył mocne, oryginalne wystąpienia wykonane w duchu - DEFINIUJEMY PRZYSZŁOŚĆ i zrealizowanych na realnych przykładach, nie prezentowanych wcześniej w innych miejscach.

Na kultowym już spotkaniu branży: adSTANDARD 2014, jak co roku, spotkasz członków zarządów do spraw marketingu i sprzedaży, brand menedżerów, i inne osoby decyzyjne w obszarze budżetów marketingowych i kampanii reklamowych.

Dzięki temu wydarzeniu, zastosujesz techniki liderów rynku, nawiążesz realne kontakty biznesowe i będziesz na bieżąco z najnowszymi trendami branży. Główne zagadnienia obejmują tematykę mierzalności skuteczności komunikatu, jego planowania i optymalizacji a także siły spamu i stopnia zaśmiecenia informacyjnego, dostosowania użyteczności działań do potrzeb odbiorców, wpływu technologii na zachowania konsumentów i wiele innych tematów jak i renomowanych prelegentów.

„Wielokrotnie w przypadku konferencji internetSTANDARD, słyszymy od różnych osób z branży, że żałują, że nie byli na tak merytorycznej i dobrze zorganizowanej konferencji. Także w przypadku adSTANDARD 2014 (5-6 marca) tak będzie, jestem o tym przekonany” – Konrad Mroczek Redaktor naczelny internetSTANDARD

Kilka powodów dla których ta, już ósma edycja będzie bardzo mocna i niezwykle oryginalna:

  • Tematyka została ostatecznie ustalona przez Radę Programową, składającą się z renomowanych, niezależnych dyrektorów zarządzających w branży reklamowej,
  • Zakres programu był przygotowywany w oparciu o porządną analizę obecnej sytuacji, z uwzględnieniem wszelkich możliwych aspektów i zagadnień rynkowych,
  • Prelegenci to osoby na stanowisku, które wymaga podejmowania decyzji, posiadające wieloletnie doświadczenie,
  • Prezentowane Case Study, są najnowszymi i nieprezentowanymi nigdzie wcześniej, realnymi przykładami, które uczestnik jest w stanie zastosować natychmiast po konferencji,
  • Zgodnie z przesłaniem Rady Programowej i hasłem konferencji: „Definiujemy przyszłość”, każde wystąpienie zawiera predykcje dotyczące prezentowanej niszy,
  • Wartość pakietu konferencyjnego dla uczestnika jest zwielokrotniona dzięki kilkunastu, pogłębionym wywiadom z Prezesami i Dyrektorami Zarządzającymi oraz karcie Cashback,
  • Odróżnia nas także fakt, że nie rozdajemy wejściówek, co powoduje, że uczestnicy są żywo zainteresowani tematyką, są aktywni i chętni do nawiązywania kontaktów biznesowych.


Zadajemy pytanie: „Czy stać Cię na opuszczenie najważniejszego wydarzenia branżowego roku?

adSTANDARD 2014 (5-6 marca) tematykaKliknij, aby powiększyćadSTANDARD 2014 (5-6 marca) tematyka

Kilka przykładów wystąpień i ich autorów:

  • Główny gość z zagranicy Key Note; przedstawi temat: Investment in Data-driven Marketing - YD & T-Mobile Case Study, Mendel Senf co-founder YD
  • Facebook - reklama, najważniejsze aspekty strategiczne. Weronika Sobolak Client Partner CEE Facebook
  • Korzystanie z nośników reklamy - zaśmiecenie komunikacyjne rynku. Marcin Siekierski Ekspert marketingu internetowego
  • Quo vadis, homo digitalus? Rozwija się świat cyfrowych mediów i gadżetów – ale jak to wpływa na człowieka? Tadeusz Żórawski Prezes Zarządu UM
  • Mix komunikacyjny, zarządzanie dużą ilością źródeł komunikacji, opóźnienie percepcji odbiorcy a mierzalność efektów.Ewelina Fastyn Managing Director Finmarket.pl
  • Skuteczna strategia aktywności online na różnych rynkach - case study Ilona Peszko-Biskupska Editorial and Strategy Director Groupon


Zrealizowaliśmy kilkanaście pogłębionych wywiadów z niżej wymienionymi liderami branży, pojawią się one w Raporcie konferencyjnym adSTANDARD 2014, zarówno w formie tekstów jak i kilkunastu godzin wideo:

  • Tadeusz Żórawski Prezes Zarządu UM
  • Wojciech Kałużny Dyrektor Sprzedaży GoldbachPoland
  • Ilona Peszko Biskupska Editorial and strategy Director Groupon
  • Jean-Yves_Besnard Dyrektor ds. Dystrybucji Orbis
  • Jacek Stryczyński Prezes Zarządu Lionbridge
  • Jacek Popko Managing Director KKVLab
  • Grzegorz Kosiński Dyrektor Zarządzający @Dataexchanger.pl
  • Wiktor Łyczko Założyciel GenerujLeady.pl
  • Ewelina Fastyn Managing Director Finmarket.pl
  • Stefan Batory Prezes Zarządu iTaxi
  • Grzegorz Albrecht Independent Business Catalyst
  • Jarosław Nowak Managing Director mail-media
  • Sławomir Chmielewski Prezes Zarządu Pegasus Advertising
  • Robert Stalmach Prezes Zarządu NewsPoint


Wywiady były utrzymywane w obrębie poniższej tematyki lecz z naciskiem na komentarze w zakresie ekspertyzy uczestnika rozmowy. Poniższe pytania zostały zadane podczas wywiadów, wszystkim uczestnikom tego cyklu. Wielokrotnie temat był rozwijany w najróżniejszych kierunkach, dlatego nie znajdziesz dwóch takich samych treści ani opinii. Polecam lekturę całości.

  1. Obecny stan zaawansowania technologicznego uczestników rynku w Polsce w porównaniu z innymi krajami; agencje, media, marketer, konsument?
  2. Gdzie jest „lojalność” w marketingu, jak ewoluował model od kuponów z pieczątkami do aplikacji zintegrowanych z CRM i ERP? Czy są branże szczególnie podatne na działania programów lojalnościowych?
  3. Czy marketing treści (content marketing) zajmuje właściwe mu miejsce w priorytetach kampanii reklamowych w Polsce i na Świecie?
  4. Jak zaśmiecenie internetu w postaci; kultury nagłówkowej, spamu, hejterstwa, hackerstwa, stron bez UX wpływa na rynek reklamy i jak będzie się to zmieniać?
  5. Jak traktować takie narzędzia jak; mobile, display, email – obszary w których zachodzi masa zmian i wokół których jest wiele kontrowersji?
  6. Jak będzie wyglądała najbliższa oraz dalsza przyszłość w obszarze reklamy, o ile da się ją planować – hasło najbliższej konferencji: „Definiujemy przyszłość”?
  7. Na co uważać na rynku charakteryzującym się hiper dynamicznymi zmianami, czy prawdą jest że szybkie i elastyczne dostosowanie jest najważniejszą cechą charakteryzującą nowoczesną firmę? Kto tego nie potrafi twierdzi, że istnieje kryzys?
  8. Trzy najważniejsze porady dla przedsiębiorcy, który ma podjąć decyzje w jakim kierunku skierować działania reklamowe. (StartUp, SMB, Korporacja)


adSTANDARD 2014 (5-6 marca)adSTANDARD 2014 (5-6 marca)

Zobacz playlistę z wypowiedziami ekspertów i zwiastunami wideo.Bardzo interesuje nas Twoja opinia na powyższe pytania, dyskutuj razem z ekspertami na konferencji adSTANDARD 2014 (5-6 marca).Autor artykułu: ">Konrad Mroczek, Digital marketing manager IDG Poland / Redaktor naczelny InternetSTANDARD

Konrad MroczekKliknij, aby powiększyćKonrad Mroczek

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.