Newspoint - raport na temat firm kurierskich

Newspoint postanowił przyjrzeć się, jak w polskojęzycznym Internecie postrzegane są firmy kurierskie. Na potrzeby analizy wybrano firmy z rankingu przygotowanego przez serwis Opineo.pl na podstawie ponad 120 tys. ocen klientów oraz użytkowników.

Twórcy raportu zbadali  postrzeganie każdej z firm kurierskich zarówno w portalach, jak i w social media. Specjaliści Newspoint sprawdzili także, jak w przeciągu roku zmieniała się liczba informacji obrazująca zainteresowanie daną marką. Przeanalizowano w sumie ponad  51 000 wpisów w social mediach i portalach dotyczących dziesięciu firm kurierskich. Analiza wykazała, że w mediach społecznościowych najczęściej rozmawiano o UPS (18771 postów). Z kolei najwięcej wpisów na portalach dotyczyło TNT (2381).Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

W social media  dyskusja na temat firm kurierskich toczyła się najaktywniej  w listopadzie (5496 opinii) oraz w grudniu (4674). Na portalach  najwięcej informacji na portalach pojawiło się w maju (1111 wpisów) i październiku (1011).

Szczegółowy raport dostępny jest pod linkiem: http://www.slideshare.net/NEWSpoint/raport-logistyczny-20122013Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Newspoint to marka rozwiązań służących do kompleksowego monitoring$u mediów, wprowadzona przez firmę NetSprint. Newspoint oferuje najwyższą jakość danych na polskim rynku i największy obszar monitorowania internetu.  Usługi i rozwiązania Newspoint przeznaczone są dla szerokiego grona odbiorców biznesowych - działów PR i marketingu, sprzedaży i obsługi klienta, badań i rozwoju oraz zasobów ludzkich. Pomagają mierzyć i oceniać efekty działań komunikacyjnych, monitorować rynek i konkurencję, szybko reagować na sytuacje kryzysowe, oceniać jakość obsługi klienta, produktu czy też wizerunek firmy jako pracodawcy.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.