Contium i Empathy łączą się w Unity

Firmy dostarczające rozwiązania dla e-commerce zarówno w postaci oprogramowania jak i doradztwa połączyły się w spółkę Unity, świadczącą usługi zarówno w postaci oprogramowania jak i marketingu.

Wydarzenia
20 stycznia 2017

Kampania Adwords stała się nieodzownym elementem strategii marketingowej większości firm. W Google po prostu trzeba być. Jak zrobić to...

Zarejestruj się
Po połączeniu spółka będzie dysponować w swoim portfolio ponad 50 zrealizowanymi projektami dla średnich i dużych przedsiębiorstw. Są to zarówno wdrożenia bazujące na autorskim oprogramowaniu, jak i oparte o rozwiązania klasy IBM WebSphere Commerce i platformy open source, takie jak Magento i Presta Shop.

W ramach grupy Unity będzie działała także agencja interaktywna Internet Designers.

Oprogramowaniem opiekowała się będzie marka Empathy, która skoncentruje się na rozwoju i produkowaniu aplikacji dedykowanych. Marka Contium zajmie się doradztwem i obsługą wdrożeń. Internet Designers zapewni obsługę SEO, social media i marketingiem dla klientów grupy.

Grupa planuje zwiększyć zatrudnienie, głównie na stanowiskach programistycznych. Planowana jest także ekspansja na inne rynki europejskie. Spółka nie wyklucza akwizycji lub inwestowania w inne spółki z segmentu e-commerce.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.