Szef LinkedIn: Nie mamy czasu na Google+

Jeff Weiner, CEO serwisu LinkedIn powiedział, że nie wierzy w sukces Google+, gdyż media społecznościowe zajmują nam już dzisiaj zbyt dużo czasu. Czy Google+ przegra walkę o nasz wolny czas z rządzącymi obecnie serwisami społecznościowymi?

Google Google Google+ - nie mam na to czasu...

Szef serwisu Linkedin uważa, że Google+ nie zdobędzie takiej pozycji, jaką mają dzisiaj Facebook, Twitter i LinkedIn, ponieważ "nikt nie ma już wolnego czasu". Rynek jest nasycony.

Google+ czyli jak coś jest do wszystkiego, to jest do niczego?

Weiner uważa, że każdy serwis spełnia obecnie jakąś ważną funkcję - Facebook służy do komunikacji z rodziną i przyjaciółmi, Twitter jest do wysyłania krótkich wiadomości, a LinkedIn służy nam do celów zawodowych. Ne ma już miejsca na inną sieć społecznościową.

- Nie mam na to czasu - powiedział o Google+ Weiner.

Czemu Facebook obawia się Google+?

Jeżeli Google+ nie ma szans na popularność, to dlaczego szefowie Facebooka spędzają ostatnio czas na wymyślaniu, w jaki sposób usuwać reklamy Google+ i jak uniemożliwić swoi użytkownikom możliwość importu swoich kontaktów na Google+?

Komentarz - czy LinkedIn obawia się Google+?

Weiner trochę przesadza. LinkedInowi jeszcze daleko do sukcesu Facebooka, który osiągnął sukces na całym świecie np. w Polsce jest mało znany - gdzie mu tam do popularności Facebooka czy nawet Twittera. Weiner albo źle ocenia sytuację albo po prostu sam obawia się sukcesu Google+, gdyż może on zaszkodzić serwisowi LinkedIn.

Wydaje się, że Google+ ze swoim potencjałem (Google właśnie osiągnęło rekordowe przychody) ma duże szanse na zdobycie popularności jako medium społecznościowe i będzie godnym przeciwnikiem dla innych serwisów społecznościowych. Facebook ostro się broni, LinkedIn na razie bagatelizuje sprawę. Kto ma rację?

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.