Megapanel, luty 2011 - serwisy tematyczne

xray hand

Przedstawiamy wyniki drugiej części badania Megapanel PBI/Gemius, pokazujące popularność serwisów tematycznych w lutym 2011 roku. Sprawdźcie, które witryny zyskują popularność w Polsce.

Wydarzenia
20 stycznia 2017

Kampania Adwords stała się nieodzownym elementem strategii marketingowej większości firm. W Google po prostu trzeba być. Jak zrobić to...

Zarejestruj się
Lutowe wyniki Megapanelu przyniosły kolejne zmiany w polskiej sieci. Facebook wciąż goni Naszą Klasę, a wśród wyszukiwarek pole powoli zdobywa bing.com. Co ciekawe nie przekłada się to na zasięg Google.

Kategoria: Biznes, finanse, prawo

Po miesięcznej przerwie na trzecie miejsce w tej kategorii powróciła Wirtualna Polska. Prawie 250 użytkowników straciła Interia, w wyniku czego spadła o jedną pozycję. Poza TOP 20 wypadł Gofin.pl, a na jego miejscu znalazł się Puls Biznesu.



Kategoria: Budownictwo i nieruchomości

Drastyczny spadek w tej kategorii zanotowała grupa Wirtualna Polska. Odpłynęła od niej ponad połowa użytkowników (ok. 300 000) co przełożyło się na spadek na 20 pozycję. Odbiła się za to Gazeta.pl, które zyskała prawie 450 tysięcy RU i tym samym umocniła na pierwszym miejscu.



Kategorie: E-commerce

W kategorii E-commerce oczywiście nie do ruszenia jest grupa Allegro.pl. Wciąż spada Groupon, który stracił kolejne 200 tysięcy użytkowników, jednak dalej utrzymuje się na drugiej pozycji. Aż 300 tysięcy straciła twenga.pl, co pozwoliło na awans między innymi Empikowi. TOP 20 zamyka Groupon

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.