Agora podbija światowy rynek? Ruszył nowy serwis społecznościowy

Koncepcja portalu społecznościowego opiera się na integracji z serwisem geolokalizacyjnym Foursquare. Dzięki niemu będzie można poznać nowych przyjaciół. Docelowo Agora chce aby ludzie korzystali z serwisu jak ze "społecznościowego kalendarza", który uprości harmonogramy spotkań.

Wiemy, że już na starcie serwis będzie działał również w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych. W dużych miastach takich jak Londyn i Nowy Jork to może być doskonałe narzędzie do networkingu. W powstawanie Agory zaangażował się również nowojorski twórca aplikacji Pierre Valade.

Jak to działa? To proste - wystarczy na przykład zameldować się w barze, a serwis od razu sprawdzi, kto jeszcze jest w nim zameldowany i jakie ma zainteresowania, a następnie wyśle powiadomienie sugerujące z kim warto porozmawiać. Agora działa we współpracy z Forsquare od lutego br.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.