Adam Semik w ARBOinteractive

Skompletowano zespół agencji interaktywnych mediów niestandardowych AdAhead. Od października br. kierownictwo w AdAhead obejmie Adam Semik, wcześniej związany z Adaction.

AdAhead to nowa marka grupy ARBOinteractive, działająca od czerwca br. Marka oferuje produkty reklamowe z zakresu mobile, gier oraz wszelkich interaktywnych rozwiązań niestandardowych.

"Mobile i ingame advertising to gałęzie interaktywnego rynku reklamy, w których grupa ARBO nie była mocno obecna do tej pory. Zauważaliśmy jednak olbrzymi potencjał na tym polu i chcieliśmy go wykorzystać" - mówi Rafał Szychowski, deputy managing director ARBOinteractive Polska.



Nowy dyrektor zrządzający AdAhead - Adam Semik pracuje w branży interaktywnej od pięciu lat. Od dwóch lat zatrudniony w Adaction, gdzie pod koniec kariery pełnił stanowisko dyrektora zarządzającego agencji, wcześniej pracował też w portalu Interia.pl (jako Team Leader), a także w sieci IDMnet i domu mediowym OMD.



"Wraz z osobami, które od października rozpoczną pracę w agencji AdAhead przez ostatnie dwa lata wspólnie tworzyliśmy i rozwijaliśmy polski rynek reklamy w grach oraz urządzeniach mobilnych. Wsparcie technologiczne oraz logistyczne, jakie w obecnej agencji otrzymamy od grupy ARBOinteractive, pozwoli na realizację przez AdAhead najambitniejszych pomysłów reklamowych dla naszych Klientów"
- mówi Adam Semik, nowy managing director agencji AdAhead.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.