Citydeal.pl już jako Groupon.pl (wideo)

W miesiąc od przejęcia przez Groupon, serwis zakupów grupowych Citydeal działa pod nowym logo i domeną, które łączą obydwie marki. Docelowo, portal będzie funkcjonował tylko pod adresem www.groupon.pl, a layout zostanie zmieniony zgodnie ze standardami Groupon. Podczas konferencji Internet 2k10 rozmawialiśmy z Marcinem Szałkiem, country managerem Groupon.pl.

17 maja 2010 r. ogłoszono, że światowy potentat zakupów grupowych, amerykański serwis Groupon został właścicielem Citydeal przejmując 100% udziałów. Dzięki tej transakcji, Groupon będzie działał w ponad 140 miastach w 18 krajach, w tym także w Polsce.

Kilka dni temu rozpoczął się proces rebrandingu Citydeal, którego zwieńczeniem ma być działanie serwisu pod marką Groupon.pl. Wprowadzanie transformacje nie wpływają na żadne zmiany dla dotychczasowych użytkowników serwisu. Wszystkie hasła są aktywne, a zakupione bony ważne. Bez zmian pozostają również wykorzystane dotychczas narzędzia marketingowe, a kampania internetowa będzie prowadzona długofalowo.

Obecnie w okresie przejściowym działają dwie domeny - http://citydeal.pl i http://groupon.pl , które kierują pod tę ostatnią. Funkcjonujące logo łączy zaś obie marki. Docelowo portal będzie funkcjonował tylko pod domeną Groupon.pl. Layout strony również będzie odświeżony zgodnie ze standardami Groupon w ciągu najbliższych kliku miesięcy.

Serwis Citydeal.pl powstał w Polsce 21 kwietnia 2010 r. Od tego czasu sprzedano 8000 bonów, co pozwoliło polskim internautom zaoszczędzić 1 mln złotych. W ciągu jednego miesiąca, portal - wg statystyk własnych - odwiedziło blisko 2 mln internautów. Zarejestrowanych użytkowników jest 350 tysięcy, a liczba fanów na Facebooku wzrosla do 13 tysięcy.

Groupon.pl codziennie wyświetla inną ofertę dla każdego z aktywnych miast. W Warszawie i Krakowie poza głowną, jest jeszcze oferta specjalna zmieniana co dwa dni i niekonkurencyjna w stosunku do głównej. Obecnie Groupon.pl działa w największych miastach w Polsce - Warszawie, Trójmieście, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Łodzi, Katowicach, Szczecinie. Docelowo, serwis przewiduje 40 miast na terenie kraju.

Oto wywiad z Marcinem Szałkiem, dyrektorem zarządzającym Citydeal.pl - obecnie country managerem Groupon.pl. Rozmowa przeprowadzona została 15 czerwca 2010 r. podczas konferencji Internet 2k10.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.