Wirtualny asystent na Facebooku

Firma Fido Intelligence sprzedaje swoich wirtualnych asystentów również w wersji na Facebooka.

Aplikacja z asystentem może być dodana do profilu firmy jako jedna z zakładek menu profilu, obok np. Tablicy, Informacji, Zdjęć. Zakładka przenosi internautę w miejsce, gdzie "żyje" wirtualny asystent.

Zaopatrzony w rozbudowaną bazę wiedzy asystent odpowiada na pytania dotyczące firmy.

- "Zakładamy, że aplikacje z wirtualnymi asystentami staną się stałym elementem kampanii internetowych w social mediach. To nisza, która dotychczas nie była zagospodarowana. Powód: niewiele firm zajmuje się tworzeniem profesjonalnych wirtualnych asystentów, którzy swoim działaniem nie zagrażają wizerunkowi marki, którą reprezentują" - mówi Wanda Stompór, Key Account Manager, Fido intelligence.

Wirtualna Ada - aplikacja modelowa - udziela informacji o firmie i jej produktach zarówno w swoim rodzimym języku - polskim - jak też po angielsku.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.