Rusza SEMPO Poland

Podczas konferencji SEM Standard 2010 zawiązała się polska grupa robocza SEMPO.

SEMPO to organizacja mająca na celu wspieranie branży marketingu w wyszukiwarkach. Obecnie zrzesza ona ponad 700 członków z całego świata. Są to zarówno firmy (m.in. ClickForensics, Enquiro) jak i osoby prywatne działające na szeroko pojętym rynku SEM i świadczące usługi z zakresu PPC czy pozycjonowania.

27 maja br. podczas konferencji "SEM Standard 2010" zainaugurowano powstanie polskiej grupy roboczej SEMPO (z ang. Search Engine Marketing Professional Organization). W jej skład wejdą zasiadający już w SEMPO Bluerank, Cube Group, They.pl oraz polski oddział wywodzącej się z Czech firmy Ataxo. Stworzenie grupy roboczej w SEMPO wymaga jednak co najmniej pięciu firm-założycieli. Piątym członkiem będzie należąca do Agory agencja SearchLab, która zanim znajdzie się w polskiej jednostce musi najpierw dołączyć do struktur SEMPO.

Polska komórka oficjalnie ma rozpocząć działalność w czerwcu br.

Nie jest tak, że to SEMPO wkracza do Polski by otworzyć nowy oddział - mówi Massimo Burgio, członek zarządu Global Committee SEMPO, który także uczestniczył w spotkaniu założycieli grupy roboczej. - Kierunki rozwoju dla naszej organizacji wyznaczają sami członkowie i to właśnie członkowie z Polski wyszli z inicjatywą stworzenia nowej grupy roboczej.

Wywiad z Massimo Burgio

Aktualizacja: 30 kwietnia 2010 10:06
Dodane zostały wypowiedzi Patrycji Kunkel, brand managera w SearchLab.
Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.