Dwumedialne ogłoszenia w gazetach Polskapresse

Polskapresse rozszerzyła zasięg prasowych ogłoszeń drobnych o internet.

Klient zlecając ogłoszenie do dzienników regionalnych pod marką "Polska" lub "Echa Miasta", tygodników ogłoszeniowych "Jarmark" i "Motojarmark" czy tygodników lokalnych otrzymuje w jednej cenie zasięg w prasie i w portalu Gratka.pl. Dodatkowo płaci jedynie za wyróżnienie specjalne w internecie. Wkrótce klienci będą mogli zlecać ogłoszenia do tytułów prasowych Polskapresse także za pomocą serwisów internetowych.

W celu podkreślenia dwumedialnego charakteru ogłoszeń drobnych Polskapresse zmieniła winiety wszystkich dodatków ogłoszeniowych GRATKA ukazujących się z dziennikami regionalnymi pod marką "Polska". Dodatki wydawane są obecnie pod logotypami serwisów tematycznych portalu Gratka.pl. W poniedziałek ukazuje się pracagratka.pl, we wtorek domgratka.pl, w czwartek motogratka.pl i w sobotę turystykagratka.pl.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.