PMPG sprzedaje reklamy w MySpace Polska

Platforma Mediowa Point Group rozszerza zakres współpracy z Fox International Channels, spółką będącą multimedialnym ramieniem News Corporation.

Kilka dni po tym, jak ARBOinteractive ogłosiło podpisanie umowy z Facebookiem, o swojej współpracy z innym dużym zagranicznym serwisem społecznościowym poinformowało PMPG. Spółka podpisała umowę z Fox International Channels Poland, która zarządza działaniami marketingowymi i sprzedażą reklam na terenie Polski dla serwisu MySpace.

Umowa przyznaje PMPG wyłączność na sprzedaż narzędzi reklamowych online na polskiej wersji strony MySpace. Według październikowej fali badania Megapanel PBI/Gemius, MySpace miesięcznie odwiedza ponad 1 mln polskich użytkowników (real users), którzy generują ponad 16 mln odsłon.



"Dzięki umowie z Fox International Channels Poland zyskujemy dostęp do najnowszych rozwiązań i narzędzi z zakresu reklamy online. Są to narzędzia i rozwiązania już przetestowane w kampaniach największych światowych firm i pozwolą nam zbudować unikalne na polskim rynku portfolio usług z zakresu komunikacji marketingowej online" - mówi Michał M. Lisiecki, prezes Platformy Mediowej Point Group. Przypomina, że kampanie na MySpace realizowały największe światowe koncerny.

W listopadzie PMPG podpisała porozumienie MoU - ang. Memorandum of Understanding - z Fox International Channels dotyczące utworzenia spółki typu joint venture. Nowa spółka, Point Group Networks, będzie spółką zależną PMPG SA i będzie oferowała usługi reklamowe w Internecie, marketing internetowy oraz usługi z tym związane. Udziałowcy zobowiązali się do wniesienia do nowej spółki wszystkich polskich zasobów internetowych (powierzchni reklamowych), jakie znajdują się pod ich kontrolą. Włączenie do tych zasobów serwisu MySpace będzie stanowiło istotne wzmocnienie potencjału nowopowstałej spółki.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.