CANAL+ Cyfrowy powraca do portfolio Ad.netu

Witryny kanałów telewizyjnych z CANAL+ Cyfrowy dołączyły do portfolio wydawców Ad.net (Internet Group).

W sieci sprzedaży są strony Minimini.pl, Kuchnia.tv, Domo.pl, Zigzap.pl, Alekino.pl, Planete.pl i Hyper.pl.

Canal+ Cyfrowy współpracował z Ad.net do kwietnia 2009 rok. Po 8 miesiącach powrócił do jej portfolio. Umowa z Canal+ Cyfrowy obejmuje sprzedaż reklam display na witrynach wydawcy.

"Jesteśmy zadowoleni z powrotu witryn z CANAL+ Cyfrowego do naszego portfolio. Nasi sprzedawcy mają duże doświadczenie w sprzedaży tych powierzchni reklamowych, a witryny te cieszyły się dużym zainteresowaniem naszych klientów" - powiedział Radosław Leżański, Marketing & Product Manager w sieci Ad.net.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.