oFeminin.pl - europejski portal dla Polek

AuFeminin.com we współpracy z Axel Springer Polska uruchomił portal kobiecy oFeminin.pl.

Serwisy kobiece pod marką auFeminin w Europie notują miesięcznie ponad 20 milionów unikalnych użytkowniczek i 300 milionów odsłon (Nielsen, Médiametrie, NetRatings, ComScore, AGOF, CIM, lipiec 2009, unique users) i zajmują pierwsze miejsce w kategorii serwisów dla kobiet we Francji, Włoszech, Niemczech, Hiszpanii, Belgii i Szwajcarii. W Wielkiej Brytanii portal soFeminine plasuje się na drugiej pozycji, tuż za liderem zestawienia.

Na licencji spółki auFeminin i we współpracy z Axel Springer powstał w Polsce serwis http://oFeminin.pl . Wyróżnikiem projektu ma być jego ekskluzywność oraz wysokiej jakości treści pozyskiwane dzięki współpracy z międzynarodową marką (np. relacje i zdjęcia ze wszystkich najważniejszych pokazów mody w Europie). Mottem oFeminin.pl jest hasło "The Future is Feminine" - treści w tej tematyce trafiać mają w światowe gusta nowoczesnych Polek.

Oprócz "standardowych" kobiecych działów poświęconych m. in. modzie, urodzie, ciąży i dziecku, zdrowiu, miłości i kuchni, oFeminin.pl proponuje porady "Wirtualnego stylisty" gdzie wykorzystując własną fotografię dopasować można fryzurę lub makijaż, jest też kalkulator BMI oraz horoskopy, testy i quizy. Dostępne są również narzędzia społecznościowe - użytkowniczki mogą dyskutować na forach, wysyłać sobie prywatne wiadomości, a także zakładać własne albumy zdjęciowe i blogi. Serwis umożliwia także tworzenie sieci kontaktów i poszukiwanie znajomych poprzez wyszukiwarkę.

Redaktorem naczelnym serwisu jest Monika Lubowiecka, a project managerem oFeminin.pl - Marta Badurek. Obie od dłuższego czasu związane są z wydawnictwem.

oFeminin.ploFeminin.pl

Jak zapewniają twórcy serwisu, oFeminin.pl oferuje unikalne możliwości reklamowe "niedostępne do tej pory na polskim rynku" (np. niestandardowe formaty i reklamy zintegrowane z serwisem, które dopasowują wygląd całego portalu do wizualizacji zamówionych przez partnera). Kobiety kochają piękne reklamy i takie właśnie zobaczą w oFeminin.pl . Serwis umożliwia prezentowanie produktów w wysmakowanej formie estetycznej, w sposób nienachalny. To portal stworzony dla pięknych reklam - przekonuje Anna Rucińska, szef sprzedaży oFeminin.pl

Serwisy lifestylowe wydawnictwa Axel Springer odwiedza miesięcznie ponad 912 tys. real users (Megapanel PBI/Gemius, wrzesień 2009). Czy oFemin.pl przyczyni się do wzrostu słupków ich oglądalności?

Źródło: Axel Springer

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.