SmartContext wzbogaca się o dymek niestandardowy

W systemie reklamy intekstowej SmartContext (ARBOinteractive) dostępna jest nowa forma reklamy - dymek niestandardowy.

Dymek niestandardowy, wzbogacający ofertę systemu reklamy SmartContext, to połączenie reklamy intekstowej z display’em. Forma wyświetlana jest na zasadzie reklam intekstowych, a więc pojawia się w momencie, gdy internauta najedzie na wybrane przez reklamodawcę słowo kluczowe. Równocześnie jednak kreacja zachowuje postać i właściwości tradycyjnych form layerowych, a więc dowolny kształt i format.

Podobnie jak formaty dotychczas dostępne w systemie SmartContext, kampanie wykorzystujące dymek niestandardowy mogą być rozliczane w modelu CPM lub CPC.

Dymek niestandardowy to innowacyjna forma reklamy, która wychodzi naprzeciw oczekiwaniom rynku. Reklamodawcy planują działania wizerunkowe z wykorzystaniem richmediów, pragnąc zarazem, aby kampania była nieinwazyjna i rozliczana za kliki. Takie możliwości daje im dymek niestandardowy w SmartContext - mówi Agata Kulpa, Account Executive w SmartContext.

Dymek niestandardowyDymek niestandardowy

Dymek niestandardowy to szósta forma reklamowa możliwa do wykorzystania w systemie SmartContext, funkcjonującym w ramach polskiego oddziału ARBOinteractive. Poza nim system oferuje dymek z tekstem, logotypem, kreacją flash oraz video - emisja reklam odbywa się w odpowiednim kontekście, nawiązującym do promowanego produktu czy usługi.

Źródło: ARBOinteractive

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.