Nasza-klasa tworzy dział badań marketingowych

Do zespołu Naszej-klasy dołączył Krzysztof Sobieszek, dotychczasowy Invention Manager w Mindshare.

Jego głównym zadaniem będzie stworzenie i wdrożenie platformy badawczej oraz rozwój produktów analitycznych spółki skierowanych do rynku marketingowego. Sobieszek objął funkcję Pełnomocnika Zarządu ds. Badań.

- Nasza-klasa dysponuje niespotykanym potencjałem dotarcia do użytkowników w polskiej sieci. Liczę na to, że wspólnie z Krzysztofem będziemy w stanie stworzyć nową jakość na rynku badań konsumenckich online - zarówno w obszarze efektywności reklamy jak i właściwego adresowania i pomiaru skuteczności działań marketingowych - mówi Dominik Kaznowski, Pełnomocnik Zarządu ds. Marketingu i PR, odpowiedzialny za obszar badań i analiz w spółce.

Krzysztof SobieszekKrzysztof SobieszekSobieszek będzie współpracował z Działem Handlowym w zakresie opracowania oferty produktowej dla reklamodawców oraz z Działem Marketingu i PR Naszej-klasy w zakresie metodologii, wdrożenia platformy i analizy danych portalu.

"Ogromne możliwości jakimi dysponujemy zarówno na polu badań ilościowych jak i jakościowych, w połączeniu z bogatą ofertą reklamową składają się na ciekawą propozycję dla szerokiego spektrum klientów" - mówi Krzysztof Sobieszek.

Krzysztof Sobieszek ukończył Uniwersytet Warszawski z dyplomami socjologa oraz politologa. Od 2005 roku jest obecny na rynku interaktywnym. Ostatnio w Mindshare zajmował się rozwojem nowych kanałów komunikacji z silnym ukierunkowaniem na marketing społecznościowy.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.