Hypermedia dla Philips

Trwa jedna z pierwszych polskich komercyjnych kampanii reklamowych targetowanych na telefony iPhone. Akcję promocyjna dla golarek ArciTec marki Philips realizuje agencja komunikacji marketingowej Hypermedia oraz ARBOinteractive Polska.

Działania reklamowe skierowane są do zamożnych mężczyzn w wieku 35-54, którzy lubią nowinki techniczne. W kampanii wykorzystano przekaz w pakietach zasięgowych sieci BizOn media (m.in. eGospodarka.pl, NowoczensaFirma.pl), a dzięki targetowaniu na przeglądarkę Safari, wykorzystywaną w iPhone, kampania Philips'a emitowana jest wyłącznie osobom łączącym się z internetem za pomocą tych urządzeń.

Ponadto w kampanii wykorzystano, m.in. serwisy biznesowe na: Wp.pl, Gazeta.pl, Bankier.pl, a także linki i reklamy graficzne na Google. Agencja Hypermedia odpowiada za planowanie i zakup mediów.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.