K2 dla Play świątecznie

Każdy kto za pośrednictwem serwisu swietawplay.pl podzieli się życzeniami ze swoimi bliskimi, ma szansę zobaczyć je na infoscreenach w warszawskim metrze.

Współpraca K2 Internet z Play trwa już ponad dwa lata. Od momentu oficjalnego launchu operatora na polskim rynku K2 przygotowała dla Play m.in. dwie odsłony portalu konsumenckiego, część korporacyjną, portal biznesowy. W tym roku Play odwołując się do wyjątkowości świątecznych emocji, zachęca do zrobienia komuś niespodzianki.

Za pośrednictwem serwisu Swietawplay.pl w symboliczny sposób zawieszamy na niebie gwiazdę z życzeniem dedykowanymi najbliższym. Każdego dnia 100 spotów z nowymi życzeniami pojawia się w warszawskim metrze. Życzenia można rozsyłać już od 10 grudnia 2008r., a spoty wyświetlane są na stacjach metra od 15 do 24 grudnia, w godzinach 6-24.

Nowością w komunikacji marki Play jest zintegrowanie komunikacji internetowej z offline. Stronę stworzono w oparciu o aplikację do składania życzeń, technologię flash oraz materiał wideo, który zostanie wykorzystany w drugiej części kampanii(22 grudnia). Serwis prezentuje również świąteczną ofertę marki Play.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.