Ceneo wybiera prezenty dla internautów

Należąca do Grupy Allegro porównywarka cen - Ceneo.pl - zamierza do Świąt Bozego Narodzenia inspirować użytkowników i dostarczać gotowe rozwiązania na podarunki dla najbliższych. W związku z otwarciem nowej sekcji "Prezenty świąteczne", Ceneo.pl proponuje także reklamodawcom niestandardowe możliwości reklamowe.

Ceneo.pl nie jest pierwszym serwisem, który stara się przyciągnąć osoby niezdecydowane w kwestii zakupu prezentów. We wrześniu poinformowaliśmy, że fundusz Business Angel Seedfund zainwestował w serwis Chce.to 500.000 zł. Serwis umożliwia tworzenie i udostępnianie w internecie listy rzeczy, które chcielibyśmy posiadać. Kolejną stroną dla tych, którzy nie lubią niespodzianek i chcą podzielić się z innymi swoją listą życzeń jest niespodzianka.pl.

Otwarta niedawno w Ceneo.pl sekcja "Prezenty świąteczne" różni się od wymienionych stron tym, że propozycje upominków tworzone są przez osoby zarzadzające serwisem, a nie przez samych użytkowników.

W nowej sekcji, prezenty świąteczne możemy wyszukać na podstawie dwóch kryteriów: ceny oraz osoby, do której ma trafić prezent (do wyboru "Dla niej", "Dla niego", "Dla dziecka" czy "Dla nastolatka").

"Sekcja "Prezenty Świąteczne" to nie tylko atrakcja dla użytkowników, ale także dla reklamodawców - daje im ona szansę na zakup niestandardowych kampanii, jak choćby branding gwiazdkowej podstrony." - czytamy w informacji prasowej. Minusem tego rodzaju reklamy jest to, że sekcja nie wyróżnia się w żaden sposób spośród wielu innych ("Komputery", "Sprzet RTV, "Gry" itd.) i bez odpowiedniej kampanii ze strony Ceneo.pl (np. w AdWords) może nie być zauważona przez użytkownika.

Podstronę w sekcji "Prezenty świąteczne" ma już operator telefonii komórkowej Plus, promujący tam ofertę internetu mobilnego. Nie jest to jedyne miejsce na Ceneo.pl, gdzie Plus reklamuje swoje produkty. Na stronie głównej porównywarki cen znajdziemy również sekcję "Muzyka", pod którą kryje się bezpośredni link do należącego do Plusa serwisu Muzodajnia.pl.

Przypomnijmy, że w związku z zakupami jakie poczynił w zeszłym i bieżącym roku międzynarodowy koncern Naspers Ltd (przejęcie QXL i Gadu-Gadu), obowiązki reklamowe serwisu Ceneo.pl należą obecnie do Biura Reklamy Gadu-Gadu.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.