Bankier w wersji bez reklam

Bankier.pl wprowadził dla swoich użytkowników możliwość korzystania z serwisu w wersji bez reklam. Aktywacja takiego profilu kosztuje 3 zł plus VAT w wersji testowej na 10 dni. W wersji abonamentu miesięcznego koszt aktywacji będzie wynosił 9 zł plus VAT.

Wydarzenia
3-4 kwietnia 2017

Coaching w Scrumie, to autorski program szkoleniowy, zaprojektowany z myślą o doskonaleniu pracy każdego Scrum Mastera. 2-dniowe szkolenie,...

Zarejestruj się
Bankier.pl wprowadził możliwość korzystania z serwisu w wersji bez serwowania reklam do użytkownika. Aby nie oglądać żadnych reklam (pozostanie jedynie jeden śródtekstowy statyczny box na stronie głównej, wykorzystywany jednak do celów autopromocyjnych i komunikacyjnych serwisu). wystarczy zapłacić 3 zł za każde 10 dni. Profil można aktywować wysyłając SMS o odpowiedniej treści. Czy Bankier spodziewa się dużego zainteresowania usługą?

„Mówiąc szczerze – nie wiemy i sami jesteśmy ciekawi jaki będzie poziom zainteresowania naszych użytkowników. Usługa powstała w odpowiedzi na listy użytkowników skarżących się na dużą liczbę wyświetlanych w serwisie reklam. Jej wprowadzenie było możliwe przy współpracy z firmą One2One” – mówi Anna Stankiewicz, Marketing Manager w Bankierze.

Według informacji przedstawiciela serwisu, cena usługi nie była kalkulowana np. w odniesieniu do potencjalnych strat z powodu wyświetlenia mniejszej liczby reklam. „Cena to efekt rozmów z One2One i... wyczucia rynku. Zależało nam na prostym modelu, dlatego nie rozpatrywaliśmy np. modelu w którym opłata „zwalnia” użytkownika z określonej liczby odsłon reklamowych” – wyjaśnia Anna Stankiewicz.

Bankier jest jednym z najważniejszych reklamobiorców internetowych: według zestawienia AdNetu , w 2001 roku Bankier.pl miał 5% rynku reklamowego w Sieci. Dawało mu to szóstą pozycję, zaraz po portalach Onet, Wirtualna Polska, Interia i Gazeta, oraz sieci AdNet. Według Anny Stankiewicz, wprowadzenie nowej usługi było skonsultowane z reklamodawcami, z siecią (Bankier znajduje się obecnie w sieci AdNet) i nie zgłosili oni żadnych zastrzeżeń. „Z ich punktu widzenia emisja reklamy do zirytowanego użytkownika jest bezużyteczna” – powiedziała Anna Stankiewicz. Jej zdaniem ponadto, ten kierunek działania stanowi pewien element strategii opłat za dostarczanie zawartości, które „prędzej czy później będą musiały pojawić się w Bankier.pl”.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.