Szukają z Yahoo!

Internauci najchętniej korzystali w lutym z wyszukiwarki serwisu Yahoo! – wynika z raportu opublikowanego przez Nielsen//NetRatings. Skorzystało z niej w tym czasie ponad 35 mln. osób.

Wydarzenia
20 stycznia 2017

Kampania Adwords stała się nieodzownym elementem strategii marketingowej większości firm. W Google po prostu trzeba być. Jak zrobić to...

Zarejestruj się
Drugie miejsce, według analityków, zajęła wyszukiwarka portalu MSN (32 mln.), trzecie – Google.com (25 mln.), czwarte AOL (24 mln.), zaś czwarte serwis Ask Jeeves (11 mln. internautów skorzystało z tego serwisu).

Zdaniem ekspertów, ten wynik oznacza, że internauci zaczynają powoli godzić z powszechnie potępianym jeszcze niedawno zjawiskiem tzw. płatnych wyników wyszukiwania (umożliwia ona reklamodawcom "wykupienie" sobie wysokiego miejsca na liście wyników). Praktyki takie stosują już m.in. Yahoo! oraz Ask Jeeves – jednak wysokie pozycje obydwu firm na liście Nielsen//NetRatings pozwalają sądzić, że internautom nie przeszkadza modyfikowanie wyników wyszukiwania.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.