Novem promuje serwisy marki Unimil

Unimil, producent popularnych środków antykoncepcyjnych, rozpoczyna promocję własnych serwisów internetowych. Realizacją kampanii reklamowych w Internecie zajmie się firma Novem.

Pierwszym serwisem internetowym , wokół którego skupione będą działania promocyjne jest portal o charakterze konkursowo-zabawowym www.unimilsobiezycie.pl.

Grupą docelową kampanii są młodzi ludzie - zarówno kobiety, jak i mężczyźni - w wieku od 15 do 35 lat. Z uwagi na charakter oferowanych pod markę Unimil produktów to przede wszystkim młode osoby aktywne seksualnie, ciekawe świata i życia, otwarte na nowe doświadczenia. "Jesteśmy w trakcie opracowywania kolejnych serwisów zarówno typowych, informacyjnych jak i konkursowo - zabawowych, których promocje także powierzymy Novem" - mówi Lucjan Exner, dyrektor marketingu Unimil.



Kreację kampanii internetowej przygotowała agencja reklamowa Han Galee. Zgodnie z podstawową formułą biznesową Novem kampania będzie rozliczana wyłącznie na podstawie osiągniętych efektów. Promocja kolejnych serwisów internetowych w ramach współpracy pomiędzy marką Unimil a firmą Novem potrwa do końca 2008 roku.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.