Digital One korzysta z popularności Ebiego Smolarka

Digital One rozwinęło nowe ścieżki kampanii internetowej Pepsi, której celem jest wykorzystanie wizerunku Ebiego Smolarka. Podążając za trendami na rynku, wykorzystano możliwości serwisu społecznościowego.

Najważniejszym elementem piłkarskiej kampanii Pepsi w 2008 r. jest konkurs "Stwórz drużynę, zagraj z Ebim" (przygotowany we współpracy z agencją BBDO), który Digital One umieściło na platformie promocyjnej www.pepsi.pl/ebi2008.

Chcąc w pełni wykorzystać potencjał wizerunku Ebiego, agencja Digital One zaprojektowała kilka równoległych aktywności, wspierających kampanię. Z jednej strony są to witryny o charakterze futbolowym: http://www.pepsi.pl/ebi2008 oraz http://www.wygraj.pepsi.pl , które pokazują gwiazdę z perspektywy kariery sportowej i proponują użytkownikom konkursy, takie jak wymiana kodów z nakrętek na atrakcyjne nagrody lub wzięcie udziału w meczu z Ebim Smolarkiem, z drugiej strony jest to profil www.bebo.gazeta.pl/ebismolarek, koncentrujący się raczej na prywatnym życiu piłkarza.

W ten sposób Pepsi będzie dawać swoim konsumentom możliwość brania udziału w konkursach, komentowania wydarzeń sportowych, dostęp do międzynarodowej społeczności kibiców oraz zapoznanie się z Ebim. Taka różnorodność propozycji ma być zgodna z nową filozofią marki.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.