Platforma Mediowa Point Group przejęła Sport24.pl

Platforma Mediowa Point Group kupiła 51% udziałów w spółce Infini, do której należy serwis Sport24.pl.

Infini to agencja specjalizująca się w sportowym marketingu i public relations. Należący do niej serwis Sport24.pl poświęcony jest w dużej części mniej popularnym w Polsce dyscyplinom sportowym, takim jak hokej, żużel i karting.

Platforma Mediowa Point Group za 25,5 tys. zł przejęła 51 udziałów w Infini Sp. z o.o. i zagwarantowała sobie prawo do odkupienia pozostałych udziałów po 2008 r. Zgodnie z przyjętą strategią, Sport24.pl ma być "jednym z głównych dostarczycieli informacji o Euro i Olimpiadzie".

W raporcie bieżącym PMPG powołując się na Stat.pl twierdzi, że Sport24.pl znajduje się w pierwszej piątce niezależnych serwisów o tematyce dotyczącej dyscyplin sportowych w Polsce. Zgodnie z wynikami badania Megapanel PBI/Gemius, w lipcu Sport24.pl miał 34 851 użytkowników (real users), a jego zasięg wyniósł 0,25%. Taki wynik nie pozwolił mu wejść do pierwszej dwudziestki serwisów sportowych w lipcowym rankingu serwisów tematycznych.

Platforma Mediowa Point Group S.A. jest spółką publiczną notowaną na warszawskiej giełdzie. W jej skład wchodzą trzy agencje marketingowe, departament mediów i wydawnictw książkowych, sieć dystrybucji prasy oraz studio usług graficznych. Do PMPG należą m.in. magazyny "Machina", "?dlaczego" i "Warsaw Point", a także serwis studencki Korba.pl.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.