comScore: Yahoo liderem w USA

W maju najwięcej odwiedzin w USA odnotowały serwisy Yahoo, przynajmniej raz zajrzało do nich 130 mln ze 177 mln amerykańskich internautów, wynika z najnowszych danych firmy badawczej comScore. Na drugim miejscu serwisy Time Warner, czyli między innymi AOL.com. Trzecie miejsce przypadło serwisom należącym do Google. Największy

Na czwartym miejscu uplasowały się serwisy Microsoftu, które w maju dotarły do 64% amerykańskich internautów. Witryny należące do koncernu medialnego Fox - m.in. MySpace odwiedziło 82,2 mln osób.

Do pierwszej dziesiątki trafiły również eBay, Amazon, Wikipedia, New York Times oraz serwisy sieci Ask - do której należy m.in. wyszukiwarka Ask.com, portal Excite.com, czytnik kanałów RSS - Bloglines.com, a także... serwis z emotikonkami - SmileyCentral.com.

Do drugiej dziesiątki - na 12 miejsce - trafiły serwisy koncernu medialnego Viacom - mtv.com, strona z zapowiedziami gier Gametrailers.com, społecznościowy serwis wideo iFilm.com czy witryna z grami online Shockwave.com. Piętnastą pozycja należy do firmy Gorilla Nation, posiadającej kilkaset niszowych witryn na których wyświetla reklamy. W dwudziestce znalazł się także serwis społecznościowy Facebook.com, który niedawno ogłosił, że otwiera swoje API i umożliwia zewnętrznym programistom przygotowywanie narzędzi i plug-inów.



ComScore opublikowała także ranking największych reklamodawców w amerykańskim internecie. Na pierwszym miejscu znalazła się sieć reklamowa Advertising.com, która ma zasięg 87%. Wszystkie serwisy należące do Yahoo, znalazły się na drugiej pozycji z zasięgiem 73%, sama strona główna Yahoo może poszczycić się zasięgiem na poziomie 51%. Google znalazło się 7 miejscu z 64% zasięgiem.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.