Raport z konferencji Klienci 2.0

Zapraszamy do pobierania raportu będacego podsumowaniem konferencji "Klienci 2.0. FMCG. Jak pozyskać, utrzymać i zmonetaryzować e-klienta?", która odbyła się w styczniu br. i została zorganizowana przez Internet Standard oraz Gazeta.pl.

Raport jest podsumowaniem dwudniowej konferencji, można znaleźć w nim wiele informacji i wskazówek szczególnie cennych dla przedstawicieli branży dóbr szybkozbywalnych.

Znajdują się w nim następujące rozdziały:

- Obraz rynku internetowego w Europie

- Branża FMCG w internecie

- Metody pozyskiwania konsumentów w sieci

- Jak budować społeczności w internecie?

- Reklama w wyszukiwarkach

- Reklama w grach, czyli advergames

- Konkursy - to naprawdę przyciąga internautów

- Direct Response - czyli jak zaktywizować użytkownika

- Targetowanie behawioralne - Jak trafić z reklamą do odpowiedniego użytkownika?

- Nagroda BEST FMCG@CTION

- Przykłady skutecznych kampanii

- Trendy w marketingu internetowym dla branży FMCG

Więcej o konferencji: Jak złapać w sieć klienta 2.0?

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.