Raport z konferencji Klienci 2.0
- internetSTANDARD,
- 10.05.2007, godz. 12:21
Zapraszamy do pobierania raportu będacego podsumowaniem konferencji "Klienci 2.0. FMCG. Jak pozyskać, utrzymać i zmonetaryzować e-klienta?", która odbyła się w styczniu br. i została zorganizowana przez Internet Standard oraz Gazeta.pl.
Raport jest podsumowaniem dwudniowej konferencji, można znaleźć w nim wiele informacji i wskazówek szczególnie cennych dla przedstawicieli branży dóbr szybkozbywalnych.
Znajdują się w nim następujące rozdziały:
- Obraz rynku internetowego w Europie
- Branża FMCG w internecie
- Metody pozyskiwania konsumentów w sieci
- Jak budować społeczności w internecie?
- Reklama w wyszukiwarkach
- Reklama w grach, czyli advergames
- Konkursy - to naprawdę przyciąga internautów
- Direct Response - czyli jak zaktywizować użytkownika
- Targetowanie behawioralne - Jak trafić z reklamą do odpowiedniego użytkownika?
- Nagroda BEST FMCG@CTION
- Przykłady skutecznych kampanii
- Trendy w marketingu internetowym dla branży FMCG
Więcej o konferencji: Jak złapać w sieć klienta 2.0?