Onet sprzedaje reklamy na czas

Onet.pl od dzisiaj wprowadza nową ofertę reklamową tzw. pasma czasowe. To 15 minutowe bloki, w czasie których reklama jest widoczna non-stop na wszystkich stronach portalu.

"To całkowicie nowatorskie spojrzenie na reklamę w sieci nie tylko w Polsce, ale także na świecie." - pisze w komunikacie Onet.pl.

Onet twierdzi, że taki model emisji i planowania kampanii w sieci jest znacznie bliższy modelowi znanemu z radia i telewizji.

Do kampanii została wybrana jedna z najpopupularniejszy form reklamowych w sieci - billboard 750x100 pikseli.

Na podstawie analiz przeprowadzonych przez Onet wyodrębniono cztery pasma czasowe w dni robocze i pięć w ciągu weekendu.

-Mamy nadzieję, że wprowadzenie do sprzedaży pasm czasowych, przyczyni się do dalszego wzrostu znaczenia internetu w marketing mix tych firm, które w sieci są już od dawna obecne, a firmy, które do tej pory nie korzystały z sieci do promocji swoich produktów, skutecznie do tego przekona.- mówi Piotr Kowalczyk, z-ca dyrektora ds. produktu reklamowego Onet.pl.

Rozkład dobowy oglądalności Onet.pl. Źródło: statystyki wewnętrzne Onet.pl (styczeń 2007), materiały prasowe Onet.plKliknij, aby powiększyćRozkład dobowy oglądalności Onet.pl. Źródło: statystyki wewnętrzne Onet.pl (styczeń 2007), materiały prasowe Onet.pl

Onet wprowadza także od dzisiaj nowy cennik reklamowy. Więcej na stronie http://www.reklama.onet.pl

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.