Listopadowy ranking serwisów tematycznych

Wyniki badania Megapanel PBI/Gemius w dwunastu kategorii tematycznych przynoszą kilka interesujących zmian. W rankingu "Kultura, Rozrywka, Media" Youtube wskoczyło na trzecie miejsce, które do tej pory zajmował portal o2.pl. Należy pamiętać, że serwis YouTube nie jest objęty audytem site-centric, dlatego różnica ta może wynikać z błędu w obliczeniach. Z kolei w kategorii "Styl Życia" o2.pl wróciło na drugą pozycję, "zrzucając" na trzecie miejsce serwisy WP.

Informujemy niezoreintowanych, że za przyporządkowanie witryn do dwunastu kategorii tematycznych odpowiada Rada Badania Megapanel PBI/Gemius.

Kategoria Informacje, Publicystyka, Media

Wszystkie serwisy z pierwszej portalowej czwórki zyskały na użytkownikach i zasięgu. Najwięcej WP - 291 tys. użytkowników (real users) , najmniej Interia.pl - 63 tys.

Serwis N nie utrzymał się długo na wysokiej pozycji. Z październikowego szóstego miejsca spadł na 15 w listopadzie.



Kategoria Kultura i Rozrywka

Youtube przegonił o2.pl, serwis filmowy okrzyknięty przez magazyn Time jednym z najważniejszych wynalazków 2006 roku zyskał w ciągu miesiąca ponad 800 tys. użytkowników.



Kategoria Motoryzacja

Od miesięcy w tej kategorii króluje serwis ogłoszeniowy otoMoto, który w stosunku do października stracił 2 pkt. procentowe zasięgu.



Kategoria Bizes, Finanse, Prawo

Bankier.pl nadal na czwartej pozycji i zwiększył przewagę do swojego głównego konkurenta Money.pl, obecnie Bankier.pl ma o 62 tys. użytkowników (real users) więcej.



Kategoria Budownictwo i Nieruchomości

Serwisy z pierwszej piątki straciły zasięg względem października. Jedynie otoDom, który w zeszłym miesiącu trafił na czwarte miejsce, zyskał 0,37 pkt procentowego zasięgu.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.