W poszukiwaniu nowych klientów w sieci

Przy zwiększającej się liczbie użytkowników, internet staje się coraz atrakcyjniejszym medium reklamowym. Temu, jak pozyskać nowych konsumentów, wykorzystując do tego potencjał sieci, poświęcona została kolejna konferencja Internet Standard i Gazeta.pl. Dwudniowe spotkanie Klienci 2.0 odbędzie się już 25 i 26 stycznia br.

Hasłem konferencji Klienci 2.0 jest pytanie o to, jak pozyskać, utrzymać i zmonataryzować e-klienta, które zadaje sobie wielu reklamodawców z sektora FMCG. Organizatorzy - Internet Standard i Gazeta.pl - postanowili odpowiedzieć na to pytanie i pokazać konkretne sposoby na zwiększenie sprzedaży dóbr przy wykorzystaniu potencjału internetu. Konferencja ma również zaprezentować, jak skutecznie poszerzać liczbę konsumentów i jak wzmocnić świadomość marki wśród już 12 mln Polaków korzystających z sieci.

Część z prezentacji konferencyjnych będzie można zobaczyć w formie streamingu na stronie Internet Standard.

Tematyka konferencji obejmuje szeroki zakres działań marketingowych w internecie: od przygotowywania strategii, poprzez realizację kampanii i wybór ciekawych narzędzi promocyjnych aż do precyzyjnego docierania z ofertą do poszczególnych grup konsumentów, mierzenia skuteczności działań reklamowych i budowania lojalności klientów.

Na konferencji o najlepszych praktykach marketingowych dla FMCG online opowiedzą eksperci z polskiej branży internetowej. Mowa będzie o marketingu w wyszukiwarkach, w grach oraz działaniach kierowanych do konkretnych grup odbiorców. Specjaliści pokażą, jak zwiększać sprzedaż, jak badać kampanie internetowe i wykorzystywać ich wyniki.

Podczas dwudniowego spotkania "Klienci 2.0>FMCG> Jak pozyskać, utrzymać z zmonetaryzować e-klienta?" rozstrzygnięty zostanie również konkurs na najlepszą kampanię reklamową w internecie produktów szybko zbywalnych - BEST FMCG @CTION. Pokaz najciekawszych case studies odbędzie się 26 stycznia, a top kampanię wybierze zarówno jury składające się z ekspertów branżowych jak i uczestnicy konferencji.

Konferencja Klienci 2.0 kierowana jest przede wszystkim do osób pracujących w dziale marketingu i sprzedaży, zajmujących się planowaniem mediów, tworzeniem kampanii reklamowych.

Organizatorzy podkreślają, że dwudniowa konferencja to nie tylko część formalna, ale również mniej oficjalne spotkania z ekspertami, rozmowy w kuluarach, wymiana doświadczeń i możliwość nawiązywania nowych kontaktów biznesowych.

Konferencja została przygotowana przez Internet Standard i Gazeta.pl. Patronat branżowy objęło IAB oraz SMB Interactive. Wydarzeniu patronują medialnie: Brief, Puls Biznesu, Computerworld, CMO, MediaRun, Wirtualna Polska, Spożywka.net. Agencje reklamowe K2 oraz Zentropy Partners są partnerami wydarzenia.

Więcej informacji:

Klienci 2.0

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.