Google już nie pyta... w serwisie Answers

Google rezygnuje z dalszego rozwoju serwisu Answers, w którym internauci mogli zadawać pytania i uzyskiwać na nie odpowiedzi od wyselekcjonowanej grupy użytkowników. Tymczasem Yahoo! odpowiedzi z analogicznego serwisu umieszcza pod wynikami swojej wyszukiwarki.

Wydarzenia
20 stycznia 2017

Kampania Adwords stała się nieodzownym elementem strategii marketingowej większości firm. W Google po prostu trzeba być. Jak zrobić to...

Zarejestruj się
Google napisało dzisiaj na oficjalnym blogu firmowym, że w tym tygodniu zaprzestanie przyjmowania nowych pytań do serwisu Answers. Firma rezygnuje tym samym z dalszego rozwoju serwisu i skupia się na innych metodach ulepszenia wyników wyszukiwania.

Google Answers to serwis, w którym internauci mogli zadawać pytania i uzyskiwać na nie odpowiedzi od wyselekcjonowanej grupy użytkowników. Prawdopodobną przyczyną niewielkiej popularności serwisu Answers były opłaty. Internauci uzyskiwali odpowiedzi od grupy ponad 500 wybranych ekspertów i decydowali jaką najwyższą kwotę gotowi są zapłacić za odpowiedź.

Z kolei największy rywal Google, firma Yahoo! intensywnie rozwija serwis, w którym wiedzę dostarczają internauci. Zawiera on już ponad 65 mln odpowiedzi na 7 mln pytań. W odróżnieniu od Google Answers, na zadawane pytania może odpowiadać każdy użytkownik serwisu. Informacje z Yahoo! Answers są od niedawna prezentowane pod wynikami wyszukiwarki Yahoo! Search.

Yahoo! Answers ma swoje polskie odpowiedniki, między innymi serwisy pytamy.pl oraz zadajpytanie.pl.

Korekta
Dodaliśmy do tekstu informacje dotyczące opłat związanych z korzystaniem z serwisu Google Answers.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.