Wideo na MySpace najpopularniejsze

Już 64% Amerykanów ogląda pliki wideo online. Najczęściej korzystają w tym celu z serwisów należących do Fox Interactive, m.in. MySpace. Na drugim miejscu, pod względem popularności, znalazły się witryny Yahoo!. Niedawno zakupiony przez Google YouTube, uplasował się na trzeciej pozycji.

Amerykanie obejrzeli w sierpniu 6,98 mld strumieniowych transmisji wideo. Jedna osoba widziała średnio 63,3 klipów w ciągu miesiąca, dwa w ciągu dnia.

Już 64% amerykańskich internautów, ogląda wideo online, to o 4% więcej niż w lipcu tego roku.

Biorąc pod uwagę liczbę unikalnych użytkowników, najwięcej miały ich serwisy należące do Yahoo! (39,9 mln), Fox Interactive (39,5 mln) i YouTube (35,5 mln).



Badanie comScore Video Metrix uwzględnia strumieniowe przekazy wideo w popularnych formatach Flash, Windows Media, DivX i QuickTime. Nie są brane pod uwagę pliki pobierane z internetu i oglądane w późniejszym czasie, zabezpieczone przed kopiowaniem (DRM) oraz wymieniane w sieciach peer 2 peer.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.