socialmediaSTANDARD 2013 BIZNES - social media dla przedsiębiorstw
-
- 03.10.2013, godz. 11:54
Tak jak w poprzednich latach, tematyka kultowej już konferencji socialmediaSTANDARD 2013 BIZNES, stawia na użyteczność serwisów społecznościowych dla przedsiębiorstw. Rozpoczniemy od analizy obecnej sytuacji w Polsce, przejrzymy trendy jakie rysują się na Świecie ale już teraz wiemy i zaprezentujemy, co nurtuje firmy, jeśli chodzi o uczestnictwo w coraz dojrzalszym segmencie social media.

W gronie ekspertów i praktyków, omówimy współdziałanie społeczności w połączeniu z dynamicznym rozwojem dwóch potężnych obszarów biznesu - ecommerce i mobile. Przedstawimy czołowe case studies największych uczestników rynku ale zawsze ze szczególnym przywiązaniem uwagi do rzeczywistej użyteczności przykładów dla usprawnienia obecnych, realnych i lokalnych działań firm w Polsce.
Szeroki zakres tematyczny, zawężamy do spraw najważniejszych i istotnych dla zwiększenia zysków uczestników konferencji. Przedsiębiorca, menedżer, ekspert czy specjalista zarządzający sferą social media otrzyma pełną informację o narzędziach, badaniach, aplikacjach i źródłach wiedzy niezbędnej do poruszania się w gąszczu branżowych terminów, rozwiązań i możliwych opcji zarówno niszowych jak i masowych platform social media.
Konferencja jest dla Ciebie jeżeli jesteś:
- Dyrektorem zarzadzającym ds. marketingu lub social media
- Menedżerem lub specjalistą ds. PR
- Menedżerem i specjalistą ds. marki, produktu i komunikacji marketingowej
- Specjalistą, menedżerem i praktykiem social media
- Interesują Cię zagadnienia związane z serwisami społecznościowymi
- Konferencja socialmediaSTANDARD 2013 BIZNES jest właśnie dla Ciebie!

Raport-socialmediaSTANDARD-2013-BIZNES

CASHBACK
Konferencje Internet Standard to dwudniowe spotkania, które łączą wymiar merytoryczny (prelekcje najlepszych ekspertów z branży) i networkingowy (możliwość dyskusji i wymiany poglądów z prelegentami i innymi uczestnikami konferencji). W konferencjach uczestniczy od 150 do nawet 400 osób. Zobacz co sądzi o jednej z form zaistnienia na konferencji, Marcin Kowalczyk Special Digital and Publishing Projects Director eKiosk.
Oferta Sponsoringu
oferta-sponsoringu-socialmediaSTANDARD-2013-BIZNES