socialmediaSTANDARD 2013 BIZNES

Tak jak w poprzednich latach, tematyka kultowej już konferencji socialmediaSTANDARD 2013 BIZNES, stawia na użyteczność serwisów społecznościowych dla przedsiębiorstw. Rozpoczniemy od analizy obecnej sytuacji w Polsce, przejrzymy trendy jakie rysują się na Świecie ale już teraz wiemy i zaprezentujemy, co nurtuje firmy, jeśli chodzi o uczestnictwo w coraz dojrzalszym segmencie social media.
W gronie ekspertów i praktyków, omówimy współdziałanie społeczności w połączeniu z dynamicznym rozwojem dwóch potężnych obszarów biznesu - ecommerce i mobile. Przedstawimy czołowe case studies największych uczestników rynku ale zawsze ze szczególnym przywiązaniem uwagi do rzeczywistej użyteczności przykładów dla usprawnienia obecnych, realnych i lokalnych działań firm w Polsce.
Szeroki zakres tematyczny, zawężamy do spraw najważniejszych i istotnych dla zwiększenia zysków uczestników konferencji. Przedsiębiorca, menedżer, ekspert czy specjalista zarządzający sferą social media otrzyma pełną informację o narzędziach, badaniach, aplikacjach i źródłach wiedzy niezbędnej do poruszania się w gąszczu branżowych terminów, rozwiązań i możliwych opcji zarówno niszowych jak i masowych platform social media.