e-Commerce Standard: Optymizm na rynku e-handlu
- Piotr Zalewski,
- 05.10.2007, godz. 11:36
Porady i wskazówki
Na konferencji najlepsi specjaliści mówili o tym, jak radzić sobie na konkurencyjnym rynku e-commerce.
Jedną z kwestii były wyszukiwarki. W wielu polskich sklepach online sprzedających notebooki, wpisanie hasła laptop do okienka wyszukiwania daje zero wyników. Ten przykład dobrze pokazuje jak ważną rzeczą jest dobra wyszukiwarka na stronie WWW. I że wielu użytkownikom służy nie tylko do odszukania produktów, ale także do nawigacji po stronie. Czy wyszukiwarka w sklepie poprawia błędy językowe? Czy uwzględnia fleksję? Czy podpowiada produkty w zamian? Na m.in. te aspekty wyszukiwania zwracał uwagę Artur Banach, z Netsprint.pl sp.z o. o.
Autentyczne przykłady słów kluczowych wykorzystywanych w kampaniach SEM. Źródło: Prezentacja Ataxo.
Premiery i zapowiedzi
To już standard - uczestnicy konferencji Internet Standard i Gazeta.pl jako pierwsi mogą dowiedzieć się o wielu nowościach na rynku.
Poza wspomnianą już pierwszą publiczną prezentacją Empik.com, uczestnicy e-commerceStandard dowiedzieli się o jeszcze kilku innych ciekawostkach.
Michał Klar z Allegro.pl prezentuje raport.
Z kolei przedstawiciel Wirtualnej Polski - Tomasz Maj - zapowiedział na przyszły tydzień uruchomienie dużego serwisu e-commerce, który ma "namieszać" na rynku. Prawdopodobnie będzie to nowa wersja pasażu handlowego WP.
Dyrektor PayPal na Europę zapowiedział, że w przyszłym roku będzie można zasilać konto w systemie za pośrednictwem konta bankowego.
A to jeszcze nie wszystko...
W przypadku sprzedaży biletów lotniczych online, cena wzrasta z każdym krokiem. Źródło: Prezentacja Yavanet/Liderlink
O czym jeszcze można było usłyszeć na konferencji? Więcej na konferencyjnym blogu.
Sała wypełniona po brzegi
Dziękujemy prawie 180 uczestnikom, sponsorom i patronom medialnym. Do zobaczenia za rok!