Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

W poszukiwaniu nowych klientów w sieci

Przy zwiększającej się liczbie użytkowników, internet staje się coraz atrakcyjniejszym medium reklamowym. Temu, jak pozyskać nowych konsumentów, wykorzystując do tego potencjał sieci, poświęcona została kolejna konferencja Internet Standard i Gazeta.pl. Dwudniowe spotkanie Klienci 2.0 odbędzie się już 25 i 26 stycznia br.

Hasłem konferencji Klienci 2.0 jest pytanie o to, jak pozyskać, utrzymać i zmonataryzować e-klienta, które zadaje sobie wielu reklamodawców z sektora FMCG. Organizatorzy - Internet Standard i Gazeta.pl - postanowili odpowiedzieć na to pytanie i pokazać konkretne sposoby na zwiększenie sprzedaży dóbr przy wykorzystaniu potencjału internetu. Konferencja ma również zaprezentować, jak skutecznie poszerzać liczbę konsumentów i jak wzmocnić świadomość marki wśród już 12 mln Polaków korzystających z sieci.

Część z prezentacji konferencyjnych będzie można zobaczyć w formie streamingu na stronie Internet Standard.

Tematyka konferencji obejmuje szeroki zakres działań marketingowych w internecie: od przygotowywania strategii, poprzez realizację kampanii i wybór ciekawych narzędzi promocyjnych aż do precyzyjnego docierania z ofertą do poszczególnych grup konsumentów, mierzenia skuteczności działań reklamowych i budowania lojalności klientów.

Na konferencji o najlepszych praktykach marketingowych dla FMCG online opowiedzą eksperci z polskiej branży internetowej. Mowa będzie o marketingu w wyszukiwarkach, w grach oraz działaniach kierowanych do konkretnych grup odbiorców. Specjaliści pokażą, jak zwiększać sprzedaż, jak badać kampanie internetowe i wykorzystywać ich wyniki.

Podczas dwudniowego spotkania "Klienci 2.0>FMCG> Jak pozyskać, utrzymać z zmonetaryzować e-klienta?" rozstrzygnięty zostanie również konkurs na najlepszą kampanię reklamową w internecie produktów szybko zbywalnych - BEST FMCG @CTION. Pokaz najciekawszych case studies odbędzie się 26 stycznia, a top kampanię wybierze zarówno jury składające się z ekspertów branżowych jak i uczestnicy konferencji.

Konferencja Klienci 2.0 kierowana jest przede wszystkim do osób pracujących w dziale marketingu i sprzedaży, zajmujących się planowaniem mediów, tworzeniem kampanii reklamowych.

Organizatorzy podkreślają, że dwudniowa konferencja to nie tylko część formalna, ale również mniej oficjalne spotkania z ekspertami, rozmowy w kuluarach, wymiana doświadczeń i możliwość nawiązywania nowych kontaktów biznesowych.

Konferencja została przygotowana przez Internet Standard i Gazeta.pl. Patronat branżowy objęło IAB oraz SMB Interactive. Wydarzeniu patronują medialnie: Brief, Puls Biznesu, Computerworld, CMO, MediaRun, Wirtualna Polska, Spożywka.net. Agencje reklamowe K2 oraz Zentropy Partners są partnerami wydarzenia.

Więcej informacji:

Klienci 2.0