Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

USA: w tym roku rozpoczął się drugi boom internetowy

W pierwszych trzech miesiącach br. wydano za oceanem 2,3 mld USD na promocję w Internecie – wynika z szacunków Interactive Advertising Bureau. To najwyższa kwota od momentu, kiedy IAB zaczęło monitorować rynek e-reklamy, czyli od 1996 roku.

Dla porównania w pierwszym kwartale minionego roku na reklamę internetową przeznaczono w USA 1,6 mld zł. W zestawieniu z tegorocznymi wynikami, mamy do czynienia z prawie 40% wzrostem.

Prezes IAB przyznał, że wyniki za I kw. br. były dla niego zaskoczeniem, bo nie spodziewał się tak dużego wzrostu. Jednocześnie dodał w komentarzu dla Cnet.com, że w tym roku będziemy mogli mówić o narodzinach nowego boomu internetowego. Emarketer – firma zajmująca się badaniem rynku internetowego – szacuje, że w tym roku liczba użytkowników Internetu w USA przewyższy liczbę widzów telewizji kablowej.

Co więcej, eMarketer jest zdania, że w tym roku wydatki na e-reklamę obejmą kwotę 8,4 mld USD, co będzie oznaczać uzyskanie wyższych przychodów niż podczas pierwszego boomu internetowego w 2000 roku.

Więcej informacji na ten temat:

http://www.internetstandard.pl/news/66713.html