Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Podczas Festiwalu Zakupów na AliExpress padły rekordy

11 listopada odbył się Festiwal Zakupów na AliExpress. Zaledwie 13 minut starczyło, aby kwota transakcji wyniosła więcej, niż w pierwszej godzinie festiwalu w 2018 roku.

Podczas Festiwalu Zakupów na AliExpress padły rekordy

AliExpress czyli platforma sprzedaży detalicznej online, ogłosiła 48-godzinny Światowy Festiwal Zakupów w dniach 11.11. 2019-13.11.2019. Przez 48 godzin kupowano przede wszystkim smartfony, sprzęt telekomunikacyjny, produkty dla domu i ogrodu, produktu biurowe, elektronikę użytkową, oraz samochody i motocykle. Najwięcej pieniędzy wydali użytkownicy z czterech krajów - w tym Polski, która uplasowała się za Rosją, Hiszpanią i USA. Łącznie w Festiwalu wzięli udział nabywcy i sprzedający z 200 krajów. Szczególne powody do zadowolenia mają firmy z Rosji, Hiszpanii, Włoch i Turcji, ponieważ to właśnie produkty pochodzące z tych krajów były najczęściej kupowane - trafiły do 127 krajów.

Jak powiedział dyrektor generalny AliExpress, Wang Mingqiang: "Udział sprzedawców z Włoch, Hiszpanii, Turcji i Rosji to początek realizacji celu AliExpress, jakim jest systematyczne włączanie do platformy więcej międzynarodowych firm. Wszystko po to, aby zapewnić konsumentom coraz większą i różnorodną paletę produktów. "

W trakcie Światowego Festiwalu Zakupów AliExpress przeprowadziło na swojej platformie ponad 1000 transmisji na żywo - jest to tzw. shoppertainment. Jego cel to stworzenie wśród konsumentów nowego podejścia do zakupów - łączy w sobie ich angażowanie i dostarcza im rozrywki, pozwalając miło spędzać czas. Z ciekawostek, które miały miejsce w trakcie Festiwalu, warto wymienić kilka faktów:

  • marka odzieżowa El Corte Inglés z Hiszpanii, która pierwszy raz brała udział w Festiwalu, zyskała w jego trakcie około 3000 nowych klientów
  • włoski sprzedawca detaliczny toreb skórzanych SUIE, odnotował ponad połowę transakcji (60%) z Rosji
  • Saillakers, producent obuwia z Turcji, odnotował w ciągu pierwszych 24 godzin wartość transakcji dokonanych 25 razy większą od średniej dziennej w normalnej sprzedaży
  • hiszpańscy konsumenci mogli wziąć udział w losowaniu jedenastu samochodów Kia Picado, nawet, gdy nie robili żadnych zakupów