E-commerce Standard 2017

Internet Standard od 12 lat obserwuje rozwój polskiego rynku handlu elektronicznego, na którym każdego dnia spotykają się sprzedawcy z kupującymi, aby zawierać transakcje sprzedaży przez internet. Tegoroczne badanie pokazuje dynamiczny wzrost branży e-commerce oraz ciągle duży potencjał rozwojowy tego segmentu handlu. Poza badaniem sklepów i katalogiem firm oferujących usługi atrakcyjne dla e-commerce, zawiera pokaźną liczbę starannie wyselekcjonowanych artykułów przygotowanych przez ekspertów branżowych. W numerze wiele uwagi poświęciliśmy sposobom pozyskiwania klientów oraz komunikacji z nimi, aby wykorzystując posiadaną wiedzę, praktyki rynkowe oraz dostępne technologie i narzędzia, budować swoje przewagi konkurencyjne na trudnym rynku handlu elektronicznego.
W raporcie m.in.:
- Jakie formy marketingu najczęściej stosują firmy sprzedające przez Internet?
- Jakimi budżetami marketingowymi operują?
- Czy widzą szansę rozwoju na zagranicznych rynkach?
- Jak zabiegają o lojalność klientów?
- Co zamierzają ulepszyć w swoim sklepie w ciągu najbliższych 12 miesięcy?
- Jakie mają wyzwania związane z technologią w e-commerce?
- Jak oceniają swoją sprzedaż w ciągu ostatnich 12 miesięcy i jakie widza perspektywy na kolejny rok?
- Jakie widzą wyzwania, które stawia przed nimi rynek w ciągu najbliższych 12 miesięcy?