Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Platforma sprzedażowa CARSALON.pl wystartowała - ma zmienić polski rynek motoryzacyjny

W jaki sposób CARSALON może tego dokonać? Wyjaśniamy!

Platforma sprzedażowa CARSALON.pl wystartowała - ma zmienić polski rynek motoryzacyjny

CARSALON.pl to pierwsza w kraju platforma zapewniająca dilerom wsparcie w procesie sprzedażowym. Podpisała umowy z największymi dilerami motoryzacyjnymi, dzięki czemu do końca roku zamierza mieć ofertę obejmującą 25 najpopularniejszych marek w Polsce. To krok, który ma ułatwić proces sprzedaży i zakupu samochodów w Polsce oraz rozwinąć ich sprzedaż online. W ocenie szefa CARSALON.pl, Michała Słomkowskiego, ten sposób sprzedaży może całkowicie zmienić polski rynek motoryzacyjny. Platforma poszerzy dostęp klientów do dealerów wielu marek motoryzacyjnych – zarówno tych popularnych, jak Fiat, Renault czy Volkswagen; jak również marek premium: pokroju BMW, Land Rovera czy Jaguara. Wachlarz ofert ma w najbliższych miesiącach sukcesywnie rosnąć.

- Zakup samochodu coraz częściej sprowadza się do konfiguracji nowego pojazdu przez klienta na stronie dealera lub importera i wielu wizyt w salonach w celu uzyskania najlepszej oferty. To wymaga czasu. Jesteśmy pierwszą platformą w Polsce, oferującą najbardziej korzystne warunki przygotowane przez partnerów-dealerów, a proces negocjacji zostanie ograniczony do minimum – przekonuje prezes.

Platforma sprzedażowa CARSALON.pl wystartowała - ma zmienić polski rynek motoryzacyjny

Platforma zapewnia dilerom wsparcie w całym procesie sprzedażowym, dodatkowo przekazując raporty o skuteczności sprzedawców, raporty o średnich upustach na rynku oraz preferencjach zakupowych klientów. Dodatkową zaletą CARSALON.pl jest dbałość o jakość obsługi klientów oraz transparentność transakcji, co powinno przyczynić się do wzmocnienia wiarygodności branży motoryzacyjnej w oczach konsumentów. Według danych brytyjskiej firmy CDK Global, 83% klientów salonów samochodowych przyznaje, że korzystanie z platform online znacząco pomaga im w dokonaniu wyboru właściwego modelu i odpowiedniej ceny pojazdu. Podobna liczba klientów (80%) chciałaby nie tylko wybierać lecz dokonywać płatności za wybrany samochód online. Zadowolony klient wraca do dilera - z badań Capgemini wynika, że 83% klientów zadowolonych z procesu zakupu, zamierza wrócić do wybranej marki i dilera przy następnym zakupie samochodu.

Źródło: CARSALON