Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Michał Kaczorowski, Wakacje.pl: penetracja internetu musi się zwiększyć

Coraz powszechniejszy dostęp do internetu sprawia, że rynek internetowy ma się coraz lepiej. Obserwujemy też większe zaufanie do transakcji on-line - mówi Michał Kaczorowski, prezes spółki Wakacje.pl.

Reklama internetowa w Polsce stanowi obecnie około 0,8% wszystkich reklam w kraju i specjaliści przewidują ostrożny wzrost przychodów na poziomie 30%. Tradycyjne formy e-reklamy (m.in. banery) zostały wzbogacone przez płatne linki oferowane przez wyszukiwarki. Możliwości targetownia reklamy internetowej przewyższają wszystkie inne media, ale skok ilościowy będzie możliwy dopiero przy stopniu penetracji internetu w Polsce na poziomie krajów zachodnich.

Coraz większy dostęp do internetu sprawia, że rynek internetowy ma się coraz lepiej. Obserwujemy też większe zaufanie do transakcji on-line. Najlepszym tego przykładem jest wzrost oglądalności stron naszego portalu. W miesiącu czerwcu w porównaniu z ubiegłym rokiem ilość odwiedzin wzrosła o 60 %. (czerwiec 2003 - 3 322 800, czerwiec 2004 - 5 546 801). W tegorocznym sezonie portal przewiduje rekordowe obroty w lipcu i sierpniu znacznie przewyższające najbardziej optymistyczne założenia z początku roku. Konsekwentne realizowanie polityki finansowej firmy ma na celu zamknięcie roku 2004 z trzykrotnie większym zyskiem.